culturen hand in hand
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat houdt Shoufshoufologie in?

Ga naar beneden

Wat houdt Shoufshoufologie in? Empty Wat houdt Shoufshoufologie in?

Bericht  Admin vr jan 04, 2008 2:24 pm

De Shoufshoufologie is naast het huisreglement van Shouf Shouf een ideologie.

Hoezo ideologie?

Shouf Shouf is ervan overtuigd dat met een bepaalde levenshouding je je doelen beter kan waarmaken in het leven.

Een belangrijke optiek in de shoufshoufologie is die van het positief denken. Problemen gaan we niet uit de weg maar belichten we vanuit een andere invalshoek. Ik ben holebi...ok, mar wat zijn mijn toekomstperspectieven... . Mijn familie sluit me uit...ok maar hoe kan ik verder en wat maakt mij dat als persoon... .

Holebi's en andere culturen worden in de media steeds negatief aangehaald: veel problemen, last enz. Shouf Shouf denkt daar anders over en wil ook de positieve verhalen verspreiden.

Verder staat Shouf Shouf voor een serene beleving van je levensstijl. Iedereen is vrij in zijn doen en laten, ieders mening/opvatting wordt gerespecteerd. Shouf Shouf streeft naar een multi-tollerante en multiculturele maatschappij.

Shouf Shouf is tegen het wij-zij denken, stigmatisering, racisme, pessimisme, probleemdenken, bruskeren, discriminatie,... .

Admin
Admin

Aantal berichten : 7
Registration date : 02-01-08

https://shoufshouf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum