culturen hand in hand
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moslim-Holebi's (waar zitten jullie allemaal?)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Moslim-Holebi's (waar zitten jullie allemaal?) Empty Moslim-Holebi's (waar zitten jullie allemaal?)

Bericht  burak14 do okt 30, 2008 3:01 am

Een goeiemorgen toegewenst aan iedereen,

ik vroeg mij af of ik de enige moslim-holebi ben hier op het forum, ik denk het niet maar laten we er een unieke topic van maken waarbij de wjnh moslim-leden zich hier aanwezig tonen.

Ik ben Ali, 22 jaar uit Kortrijk, oorspronkelijk van Turkse afkomst, ik ben niet geout (of nog niet geout) zal ik maar zeggen, wie weet komt er een dag wanneer ik me zal outen, maar dat zal enorm moeilijk worden indien ik zo iets zou doen.

Hopelijk zal ik hier zeer aangename momenten beleven en zeer aangename mensen ga kunnen/mogen leren kennen.

Ik wens iedereen een prettige week en please laat me niet in de steek Smile

Hopelijk hoor ik reacties van de moslim-leden hier.

(man of vrouw het maakt niet uit, uiteindelijk zitten we hier om kennis te maken en met elkaar te delen met wat we kennen en wat we kunnen...)

Groetjes

burak14
nomaad
nomaad

Aantal berichten : 3
Registration date : 29-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Moslim-Holebi's (waar zitten jullie allemaal?) Empty Re: Moslim-Holebi's (waar zitten jullie allemaal?)

Bericht  Younas do nov 20, 2008 12:39 am

Hey

Ik ben Younas , 29 jaar en woon in Lint. Zelf ben ik nog nooit naar een activiteit van Shouf Shouf geweest. Ik vroeg mij ook af er soms moslims naar Shouf Shouf komen. Als ik de foto's en kalender bekijk dan dacht ik het wel... Begrijp mij niet verkeerd ik ga graag met iedereen om ongeacht welke achtergrond maar soms heb ik gewoon behoefte om andere holebi's die ook moslim zijn te ontmoeten voor gezellige babbels en begrip. Als iemand ook nog niet naar Shouf Shouf is geweest en iemand zoekt om samen te gaan, laat me dan iets weten... Dus Ali als je je geroepen voelt om iemand te leren kennen en samen naar Shouf Shouf te gaan :-)

Groetjes
Younas

Younas
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moslim-Holebi's (waar zitten jullie allemaal?) Empty Re: Moslim-Holebi's (waar zitten jullie allemaal?)

Bericht  Jessaya zo nov 30, 2008 3:21 pm

Beste Ali en Younas

Shouf Shouf is een interculturele holebi-vereniging zoals jullie al weten. We zijn een officiële holebi-vereniging via het Roze Huis Antwerpen en een erkende allochtone vereniging via Atlas (centrum voor diversiteit in Antwerpen).

Shouf Shouf telt verschillende nationaliteiten, en zal in haar activiteiten proberen een zo groot mogelijke diversiteit aan bod brengen.

Wat betreft jullie vragen over gays/lesbieënnes uit Maghreblanden en de Arabische wereld: Iranezen, Marokkanen, Turken, ....komen elke keer naar de activiteit. daarnaast: Pakistanen, Chinezen, ... .

Het loont steeds de moeite eens een kijkje te nemen,

Shouf Shouf is er voor jou dus als je suggesties hebt....zijn ook steeds welkom;-)

Jessaya
Shouf Shouf management

Aantal berichten : 7
Leeftijd : 40
Registration date : 21-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Moslim-Holebi's (waar zitten jullie allemaal?) Empty Re: Moslim-Holebi's (waar zitten jullie allemaal?)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum